Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

18 October 2011

::October = 10::

"October".....bulan sepuluh!!!!! yupss...october menjengah kembali...kisah 2 tahun lepas....

Last few days...tiba2 ade orang mengungkit...weeeeeeeeeeeeee.....malo!!!!!

Asal usul boleh ungkit sebab dengar lagu "muka buku".... pas tu saje laa cakap.."eh, hampir sama macam kita...best jugak lagu nie................................."

Tapi ade orang membantah...."kita bukan ngorat sebab muka buku"...

Di tambah lagi..."yup...ye laaa...bukan muka buku, tapi Yahoo Mail!!"

Asalnye just amik no fon sebab nak letak kat list contact bila add new friend...tapi, dia plak pegi pikir banyak2...sesakkan otak.... 

Dia ingat saya nak ngorat dia.hahaha......
Alasannye sebab saya lah wanita pertama yang berani (padehal muka tak malu) mintak no fon dia...kehkehkeh.....

Serius laaa...masa tu takder langsung niat nak ngorat sebab orang ensem mesti laa dah berpunya...saya ni jer tengah men tarik-tarik tali ngan seseorang...padehal masa tu umo dah kira matang laaa.....huhuhu...(perghhhh..kisah lama yg amat menyayat hati)

Masa zaman tu tengah hotz citer NUR KASIH....hadoiiii...... 
Dalam masa seminggu ber'contact'...dia berjaya ngorat saya....hahaha....
Time tu....tada pikir pun dia tipu ke ape ke...or saje2 nak main2 ke....tak terlintas langsung laaa nak pikir negatif...hohoho....

Sebenarnye...dia new staff. First day dia start keje, awal2 pagi tu saya belum jumpa dia. Tapi gatal mulut laa pegi tanya bos saya, ensem ke tak???? Bos saya jawab..ensem, belum kawin... So, slumber je laaa saya cakap..."ooo..nak ngorat ar!!!!"

Then pagi tu kebetulan ade presentation student yang dah abes praktikal.... Bos saya bagi peluang kat saya suruh ajak staff baru tu join jugak... So, evaluator hari tu jadi 3 orang...hehehe... 
Tak terlintas pun nak ngorat 
&
 dah lupa laaaa percakapan pepagi buta dengan bos saya tu................................................

.........bekerja seperti opismate yang lain selama ade hubungan sulit........................

........InsyaALLAH....dia akan jadikan saya teman hidup dia.....in APRIL 2012..... 

Pot pet Pot pet by;~cik Roza~

No comments:

Post a Comment