Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

20 October 2011

::body berketul::

...okeh... orang lain bila nak kawin...berusaha untuk kuruskan badan...nak bentuk badan langsing kan?????
Tapi saya nak body kental...berketul...ade six pack kat perut...hahaha...

Sengal jugak!!!!! 
Yang tu memang cita2....memiliki badan yang kental....
Takmo laaa kalo body kurus tapi perut muncit...huwawawa...
Kita mau....perut yang flat laaaa...ade six pack pun xpe... tak kesah!!!

So.....kita kena usaha habiskan atleast 3liter air putih dalam masa satu hari........

Sekarang nie....rasa macam body dah kental sikit...tapi bila timbang takde la pulak mau turun...gerammmmm!!!!!

Ape kes kalo seluar longgar tapi berat maintain?????
..........saya tahu ler, body saya tengah kumpul lemak degil untuk memastikan body saya KENTAL!!! isi PADAT!!! nanti nak bentukkan six pack kat perut... nak kasi asben saya nanti TERKEJUT bila tengok bini dia ade SIX pax!!!!!!hahahaha...




Pot pet Pot pet by;~cik Roza~

No comments:

Post a Comment