Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

28 October 2011

::Dua tahun::

Hari ni baru jer tersedar dari masa yang telah berlalu...rupanye dah dua tahun kita berpasangan....

"SElamat menyambut Ulang Tahun ke Dua Berpasangan.....ngeeeeeeeeeeeeeee..............

Mula2 tengok dia 1 Oktober 2009....

pas tu 28 Oktober 2009 tiba2 ber"pasangan"...... 

4 November 2009 FIRST date....weeeeeeeeeeeeeeee.......................

First time dia pergi jumpa family saya on early february 2011.....

Perbincangan antara family saya & dia dah decide bertunang on 5 June 2011....

Suddenly on 30 March 2011....dia mesej satu ayat jer..."sayang, ma nak suruh bertunang on 1 May 2011".....

Bahawasanye saya....tidak ready pun time tu....hahaha...

Buat preparation sikit2....alhamdulillah...selesai.

So...sekarang ni agak sengal la jugak...sebab curi2 pergi dating...huhuhu... Especially for today...suddenly decide nak attend majlis kawin kawan saya at Batu Rakit. Actually dah lama plan, tapi tiba2 rasa macam tak larat nak pergi.... 
Tapi encik tunang berjaya memujuk daku untuk pergi atas alasan "sudah lama tidak berdate"...huhuhu.........

On the way tu....tiba2 ade lagu "TRAGEDI OKTOBER"...... wahauuuuuu....menyedarkan aku tentang sesuatu....kira kira kira kira...at last,..."Bi, dah 2 tahun 28 hari saya kenal awak"...................... =)
"...dah 2 tahun saya ber"kapel" ngan awak........" 

Al-kisahnya.....belajar kat U yang sama....tapi course lain2....dia kategori senior la....tapi tak pernah jumpa.... Endingnye jumpa kat ofis...............hubungan SULIT!!!!!

.......InsyaALLAH APRIL 2012...........

....."everytime is time for coupling"......everytime is time for share & show your love.....

pet Pot pet by;~cik Roza~

2 comments: