Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

12 February 2011

Perasaan ku........

Ini post tentang hati yang sedang gedix....gumbira bahagia bang...hehehe......
Yupp.....alhamdulillah..... syukur dengan setiap ape yang telah aku perolehi hingga hari ini.....
Adenye dia yang suke buat muka tidak bersalah...... 
Diam apabila marah....
bersuara hanya untuk memberi sedikit teguran yang baik...
soft spoken....ermmmmm...
saya terlalu menghormati diri nya dan juga pendirian hidupnya....
Slowly planning for the second cherita in life..... 
Perlu sentiasa update & discuss even de small thing pun..... 
coz melibatkan saya,dia, family saya & family dia..... 
owhhhhh...
Memandangkan saya orang kelantan sejati, family2 saya (family besar termasuk mak sedare & pak sedare saya) agak cerewet untuk menerima budaya org selain dari orang negeri sendiri.... 
coz,we all always expect org luar akan beri layanan sama macam we all bagi...
especially time majlis kawin...
hooooooo...macam2 hal berlaku.... 
bila ade je small thing yang tak kena,akan ade laaaa story mory.....
Tapi....bila okei je(berpuas hati)....diam tanpa suara laaa....hehehe

SO...ape perlu saya buat untuk menjaga nama & hubungan baik ke dua-dua family sy ek??????

....sekian....

No comments:

Post a Comment