Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

11 December 2010

Ulang tahun ke dua bersamanya.

Actually....sy nak gak mengupdate blog sy nie even sy tak tau nak menaip ape...hehehe...
Semalam memang dah berangan laaa nak update blog....ngeh3....macam byk jer nak share story,tapi tak tau nak start dari mana....ermmmmmmm....

 *************************Jap..........saya pikir........*****************************

 Minggu lepas....4 hari lepas la kut.....merangkap awal bln disember....tiba2 jer rase nak jadi macam gorilla lapar..kerjanye nak mengamuk jer rase.....

Alasannye yg pertama coz xboleh nak ikut orang pegi jenjalan KL. 
Alasan kedua coz sy mesti pergi kerja tapi tak boleh tengok orang tu......jejaka pooojaan hati.hahaha 
(macam takder org  laen plak yg blh ditengok)huhuhu......
Alasan ke tiga,tak der kerja nak buat + boring coz student cuti, 
(padahal kerja berlambak setinggi gunung everest lagi tuh menanti untuk disiapkan)

hoh!!!! sengal tol laaa beralasan banyak2 nih...... okei. itu kisah di awal minggu.

Ahad....isnin....selasa...rabu....adalah hari hotzzz...memang nak gigit orang jer. Tapi,itu hanya perumpamaan sahaja yer,no feel la nak gigit org...huhuhu.... Mengakhiri hari rabu(lbh kurang kul 5pm,tiba2 jer mood jadi baik.  Rasa macam nak cium2 orang plak...tapi xdop mangsa yang sesuai. So,niat terpadam je laa....huhuhu...

Malam tu...mood lagi baik...coz bertambah tambah tambah plak dapat dengar good news....untuk yg ke 2 pada hari itu..... Rasanye malam tu tido sperti tersenyum jer.....haaaa....senyumm....senyummm...senyummm laaaa.....(sy tau....awk yg membaca tu sdg tersenyum...heeee...kiut nyeeeeeee awk senyum!!! nah...kisz utk awak..mmmuahhhh).......
Dan,petang tu jugak,saya terima something.Chantik laa jugak...ermmm...okei laaa.... whatever laaa...sy beli ngan duit sy sendiri....untuk saya jugak....sy yg nak pakai....ade aku kesah?? kau ader???? takder kan?? kan???kerana itu lah perbelanjaan ku meningkat dengan mendadaknye untuk bulan nie...huhuhuhu.......

Pagi khamis....lagi2 laaa bertambah good newsnye.....Yessssss...senyum lagi....(macam iklan 4G tu yang senyum lambat2 tuh.....)

Petang khamis.....ooooooo yesssssssssssssssssss......saya dapat!!! yeayyyy dapat jugak akhirnye. Terharu laaaaa...sangat2!!! Time tu rase macam nak peluk cium Harith Amjad!!!! Teringat mukanye yg kiut miut n mata nye yg besau punyer...heeeee...geram!!!! Sy nak balik kampung laaa nanti coz orang tu dah ade teman hidup...sob...sob...sob..... Itu laaaa yg saya tunggu. Dan dengan jahatnye,saya telah membuat satu permintaan.....small thing jer. nasib baik ditunaikan....

So, hari jumaat tu....enjoy laaa sepetang + separuh malamnye.....hehehe....

Sedikit tentang MyBook of Record 2010: 
Hari jumaat 10/12/2010 antara jam 4pm hingga 8pm:
Pencapaian 1 _Telah keluar masuk kat ECM 3x..maksudnye,sy masuk 3x n kluar 3x antara 4pm hingga 8pm.
Pencapaian 2_Telah 4x parking kereta ditempat parking yg berbeza.
Pencapaian 3_1x masuk ke ECM xlebih dari 30 minit(mmg window shopping laaa)
Pencapaian 4_Telah membayar kos park sebanyak RM5 jer utk 4x parking.
Pencapaian 5_Telah meronda dalam Megamall dalam masa 20minit jer(1st time perkara sebegitu berlaku dalam hidup saya)

Pencapaian ke 6_Tarikh hari ini 11/12/2010 adalah ulang tahun kedua saya bersamanye......2nd place untuk mencari rezeki......2nd time untuk...jatuh chinta lagi...lagi lagi ku jatuh chinta!!!!ahakssssss

Sangat berharap semoga dia tidak akan lupakan saya. Saya tetap ingin jadi yang pertama walaupun dia dah ade yang "ke dua" untuk menjadi matanye yang ke tiga.......


Pertama....ke dua...ketiga....saya rase sgt2 bijak coz boleh kaitkan 3 perkara penting dalam hidup dia.... (uwekkkkkkkkk....perasan...ngader2 tol ar)

No comments:

Post a Comment