Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

17 December 2010

Ape dalam otak?

Bila ditengok kat identity card (ic),umo sy nie da nak masuk 25 tahun....

Dipendekkan cerita.....tiba2 sy mau kawen!!! 
(otak sy skrg pikir nak kawin..hik3)

Percaya tak?????

Serius laaa nie...kawin bulan 6 tahun 2011. Buat Kenduri kesyukuran jer laaa....jemput tetamu makan free untuk memeriahkan majlis....tak perlu bawa hadiah laaa..... Coz sy tak sediakan "goodie bag" untuk tetamu....... So,anda tak perlu laa nak komplen ape2 kalo pegi majlis kawen xdapat goodie bag tu....majlis kawen tu simple ke....hummm...ape2 hal,sila rujuk balik kat  KAD JEMPUTAN KAWIN....

(kena laaa baca betol2 & paham isi kandungan kad kawin tu yer)

WALIMATULURUS 
@
MAJLIS KESYUKURAN
-kalau dah namanye Majlis Kesyukuran,tak perlu la mengharap ape2 balasan dari pihak tuan rumah.

Dipanjangkan cerita....sy kena la tanya Event Manager iaitu mak saya....kalau mak sy setuju,saya boleh kawen. Maka bertambah laaa golongan lelaki dalam family sy...hehehe.... So,sekarang nie...family sy dalam proses untuk berkembang laaa....hohoho.... Tahun 2009,family sy dapat menantu perempuan...2010,saya dapat anak sedare lelaki...2011,turn sy la plak kawen(heeee...gatal).......huhuhu.... sajer nak wat cerita!!!!

***sy jer yg memandai wat crite nak kawin,kalo sesape terbace nie.....jgn plak tnya sy ape2 hal. sy nie manusia normal seperti anda....saya mau kaaawennnnnn!!!!hahaha......
Bab-bab kawin nie....xperlu laaa tnya sy selagi Mak saya & Ayah saya tak suruh anaknye kawin.....(pesanan cara baik)...hehehe

Ni cara kurang ajar sket:
 ...Mak bapak aku takder plak nak suruh2/paksa2/tanya2 aku bab kawin,yg kamo menyibuk ape hal???? Ko nak tanggung kos aku kawin ke?? nak sponsor ke??? Haaaa...xder kan??!!! So,kalo takder...xperlu bertanya bab2 kawin!!! (tulisan merah nie maksudnye,penting untuk peringatan anda)

Terima Kasih kerana bertanya(sambil aku tersenyum sumbing)

Berbalik kepada tajuk di atas, Ape dalam otak?
Jawapan: Kawin.

No comments:

Post a Comment