Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

12 December 2010

Asyik masin jer!!!

Semalam...hari nie.....rase macam baik jer coz hati berbunga-bunge nie..hik3.....
Yer...hati sedang berbunga coz ade madu kat bunga n then ade seekor kumbang nie dah berjaya hinggap kat bunga nie....ngeeeeee....

Pagi jumaat....saya masak....
pagi sabtu...saya masak.....
Petang sabtu....saya masak jugak.....

Tapi...entah laaaa ape la penyebabnye...asyik masin jer. Yang pasti,coz letak garam. (saya tau laa garam memang masin,takkan laaa letak gula plak boleh jadi masin!!!)

Saya letak sikit jer....kuantiti normal...seperti biasa,tapi sy pelik bin hairan,kenape laaa masakan saya ni jadi masin???? oh noooooo................................................... (dalam hati:malas doh massak)

Dulu-dulu.....sekarang pun.....saya pernah dengar org cakap cam nie.....
"Kalau orang yang masak tuh tapi masakannye masin, orang tu nak kawin".......
(Memang laaa aku nie nak kawin,tapi tak tau bila...huhuhu....)

Hakikatnya,masakan tu jadi masin coz si tukang masak tu xpandai masak...hahaha..... Tak pun time masak tu duk berangan kut lain...huhuhu......

Dan sekarang...perasaan saya...tiba-tiba rasa fobia nak masak.... fobia nak masuk dapur nk masak melibatkan garam......hehehe...... So,xperlu masak,telan air liur je laaa...huhuhu

Sila Klik untuk membaca cerpen Dan Sebenarnya......

No comments:

Post a Comment