Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

08 December 2010

Perbelanjaan untuk gaji bulan NOVEMBER

Duit...pitis.....mengalir seperti air....huhuhu..malah,lebih laju dari air....

Bila aku kira-kira...rasenye bulan nie paling banyak berbelanje....

sangat2 bangga bila boleh berbelanje dengan banyak.....
asalkan balance gaji ni mampu bertahan hinggalah dapat next gaji....
sangat seronok okei bila boleh ber'sopim' banyak2.......
especially bila boleh guna kad....

Dengan bangganye aku nak umumkan...aku lebih suke beli-belah bayar dengan SEKEPING KAD... xperlu pening2 nak kira duit...hahaha......

Perbelanjaan bulan nie yang aku ingat laaa.....

-Beli kain 2 pasang RM 130.00 + RM 120.00= RM250.00
-Barang peribadi + penjagaan diri RM300.00
-Lesen RM60.00
-Bill Broadband RM 60.00
-Bill tepon RM 60.00
-Rumah sewa RM100.00
-Debit to CIMB & EASY RHB RM 300.00

TOTAL = RM1,130.00
***Bila dah ade balance tu...mula la terkia-kial nak belanje...siap kena mintak sedekah lagi ngan insan2 terchinta.....nasib baik laaaa mak saya ade duit...ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

***Yang paling cedeynye....bulan ni takder saving...kelaparan laaa cik ASB & encik Tabung Haji sy....huwaaaaa......

_tapi,saya pelik. kenape last month sy mampu saving hingga 3/4k? Adekah kerane sy terlalu marah dengan diri saya???? hummm...persoalan untuk saya sendiri yang perlu menjawabnye!!! sengal betoi laaaaa......ketuk paler kang!!!!! ngokngek laaaa.............



kredit to cik nemo sy yg sngt kiut coz telah menampung kehidupan sy selama 1 minggu.

No comments:

Post a Comment