Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

31 October 2010

Merubah Diri Sendir

Merubah + mengubah diri sendiri.........
tanda2 saya mula merubah diri adalah:
  1. Tidak memberi respon even sumting yang menggembirakan
  2. Saya telah buat tidak tahu apabila di usik
  3. Saya buat2 tidak dengar
  4. Saya tidak memberi feedback + komen tentang sesuatu
  5. Saya menjadi kaku sperti batu ditepi pantai
  6. Saya seperti tunggul kayu dikawasan pembalakan
Okei...kepada yang sentiasa mengerti....saya telah memenuhi kriteria di atas walaupun kehidupan saya normal.....

"Bila tanam pokok...kena letak baja....kalo pokok tanpa baja,xsubur laaa......"

2 comments:

  1. tapi pokok kat hutan x tabur baja pun tumbuh jugak....:p


    nice blog...

    ReplyDelete
  2. mhh:huhuhu..... pokok kat hutan tu mmg dh ade sumber2 lain yg blh membantu kesuburannye.
    Same konsep ngan manusia laaa.....bila org trdekat always ignore je psal kita....dan ade org lain yg mampu pay attention kat kita....xkan ade istilah sunyi sepi.....hohoho...(ade kaitan ke????)

    ReplyDelete