Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

18 October 2010

Dia bagi.....untuk saya.....

Back to de moment.....kisah tentang semalam.....lebih kurang jam 3.00 petang.....

*ermmmm....lapar laaaa......
>jom jalan2....cari rezeki penuhkan perut.....
*Ade apa2 pesanan tak?
**Beli je laaa apa2 pun...awak yang beli....saya terima je laaa.......

................few minutes later.............

*ini pesanan awak...huhuhu.....
**saya tak nak yang ni laaaaaa.....saya nak tuuuuuuuuu................

......aku yang kepeningan mencari laaaa apa yang dimaksudkan dengan tuuuu.....rupa-rupanya jari jemari saya laaa.....hehehe..... suddenly dia kata **saya nak je tengok awak pakai cincin yang saya bagi kat jari awak tuuu......... "

Glup...glup...telan air liur plak saya yang dengar nie....macam ikhlas je kata2 itu.....rasa pelik pun ada......

Dalam hati tiba-tiba je.........berbunga.....bunga....bunga-bungaaaaaaa cinta...................wawawa.....(sengal sket)

Dia semakin ada kesedaran untuk ke arah yang lebih baik....

*$*$> Ya ALLAH...permudahkanlah urusan kami....permudahkanlah urusan hamba-hambaMU di DUNIA & di AKHIRAT.....amin......


No comments:

Post a Comment