Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

21 October 2010

Kenapa anda mengganggu ketenangan saya?

Ketenangan....
Yessss....ketenangan...tanpa gangguan......disaat aku dah mulai tenang & senang dengan status aku sekarang....

Kenapa???....kenapa????....Kenapa kamu mengganggu hidup aku????hah!!!! kenapa???? eeeeeeeeee...rasa mcm nak mengamuk jer... huarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Saya paling tak suka apabila kebahagiaan saya direntap.... ehhh....direntap???? ha'ah.....DIRENTAP!!! dengan kata lain,diganggu-gugat!!!....saya tak suka!!!! Kamu telah mengganggu perasaan saya....kamu dah mengganggu kebahagiaan saya..........Kamu tahu tak???Aku ni boleh buat kamu bankrap?????dengan kata lain...MUFLIS!!!

Bila dah ada yang sudi memberi kamu makan...jagalah orang itu....janganlah kamu membuatkan dia susah hati kerana perlakuan kamu yang sangat-sangat-sangat-sangatttttt B*D*H!!!!!.... Yer....kamu sangat bodoh kerana tidak tahu menjaga & tidak tahu menghargai apa yang kamu sudah ada...

Janganlah kamu terlalu cepat menilai orang yang baru kamu kenali.... Janganlah kamu terlalu percaya dan terlalu mengagungkan orang yang baru dikenali itu... Janganlah kamu memberi terlalu banyak "harga" penilaian akan dirinya......Janganlah kamu mudah percaya.....

Kerana aku tahu mereka semua hanya menjadikan kamu sebagai TEMPAT PERSINGGAHAN sementara menanti YANG LEBIH BAIK...Apabila orang yang lebih baik & mampu memberi lebih banyak dari apa yang mereka telah ada....KONPEM kamu akan ditinggalkan kerana kamu hanya BATU LONCATAN untuk mereka mendapat sesuatu yang lebih baik...... Ya,semua orang inginkan yang terbaik dalam hidup..... Dan kamu akan menyesal apabila DITINGGALKAN kerana tak mungkin akan ada pengganti yang lebih baik dari apa yang kamu pernah ada.......setiap orang punyai kekuatan & kelemahan sendri.....perkara itu kamu mesti MENGERTI.... Apabila sudah ditinggalkan,tak perlu lah kamu menyesali perbuatan itu dan janganlah kamu cuba mengejarnya kembali...... Yesss....jangan kamu kejar!!! kerana dia sudah mendapat yang lebih baik!!!

huarghhhhhhhhhhh.............aaaaaaaaaaaaaaaaaa................................
Actually...aku sangat STRESS....TERTEKAN dengan pihak ADMINISTRATION yang St***d..... Lemb**.... Otak singkat........Belajar tak tinggi mana pun....berlagak jer!!!

.....Huhuhu...betapa aku sangat marah dan tidak berpuas hati dengan perlakuan kamu wahai PIHAK ADMIN!!!!!

2 comments:

  1. memangg.....bru msuk xsmpai 1 minggu
    cm2 hal blaku....ada aduan...complain....isk..iskkk.....

    ReplyDelete
  2. yessss..itulah kenyataan...mereka hanya bodoh. ibarat tunggul kayu yg hanya tunggu dibakar..kalau dibiarkan,ade hasil....kalau dibakar pn ade hasilnya....tapi mereka itu tidak bertindak ape2 n dpt hasil untuk suapan anak2 mereka....hoh!!! (sy marah ni....hahaha)

    ReplyDelete