Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

30 November 2011

:: Perasaan buruk::

Perasaan buruk ni telah melanda bermula dari setelah mendengar pertuturan dari dia... mungkin perkara yang telah lama dipendam...tapi puncanya dari dia jugak dan saya tau dia tak menyedari kesalahan lama dia tu...

apa yang saya publish tu...sekadar perkara yang berlaku antara dia & saya serta EXTERNAL person.... so, orang2 INTERNAL ni takder kaitan pun....

Dah namanye opismate...need to be profesional laaa...tak kira laaa org tu in relation dengan kita or hanya teman biasa...tapi tu laaa....orang dah salah paham....biar je laaa...takkan laaa saya perlu nyatakan dengan jelas.."saya gaduh dengan si A ni disebabkan oleh si B"...perlu ke nak bagi detail cam tuh??? adeihhh...whatever lah.


Pot pet Pot pet by;~cik Roza~

No comments:

Post a Comment