Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

07 May 2011

Bosan!!!

Anda tahu tak betapa saya teramatlah bohsan???!!!
Kat rumah nie hanya ade TV...nasib baik ler saya nie dah plan pinjam laptop ngan bos...
bley buat soalan2 exam tuh...
bley update blog...
boley jenguk2 FB....
Kalau takder laptop nie...agak2 laaaa saya nak bangun tido awal2 pagi...
lebih baik tido dari buka mata okei !!!

Hari jumaat - encik tunang busy ngan kursus ape entah....sepanjang hari.... malam plak saya sibukkan diri ngan soalan exam..... calling2 pun sekejap jer coz dah tertido time bercakap...hohoho.....
so....even saya & encik tunang dekat sekalipun takder masa untuk diluangkan bersama...no problem laaa....

sekarang hari sabtu....encik tunang ade job untuk activity potografi dia tu.... jadik photografer untuk majlis kawen kawan dia......ermmm...lagi laaaa takder masa untuk calling2 saya...huhuhuhu...... =(
hummmm...takper...asalkan dia happy dengan ape yang dia buat.

ermmmm....suddenly...tiba2 dengar perkataan "merajuk"..... hummmmmmmm......seperti dia tahu apa yang berlaku.... kadang2 apa yang kita alami kita boleh share dengan orang lain. kadang2 sesuatu perkara tu perlu dipendam untuk mengelak perselisihan faham or pergaduhan..... tapi,bila tak diceritakan...akan ade rase bersalah kepada orang yang tolong sampaikan pesanan...ouhhhhh....sedih!!!

the real feeling for the real time...hohohoho  
 ingat senang ke nak sedih cam nih!!!!!

 Nih nak share story sikit.... Hari jumaat tu mak, ayah n adik sy pegi mundok (nama tempat kat sempadan thai).....saya pun tak pernah jejak kaki kat tempat tu....huwawawa.......  Semalam tu saya ade laaa tertengok kawan saya update status kat FB nye..."berlaku tembak menembak kat mundok, so xbley pegi sebelah sana..."....
saya takder la plak tanya mak saya betol or tak.... kul 2 lebih tadi mak saya call & citer....huhuhu.... time tu tak ramai lagi orang malaysia g sebelah sana. time kejadian tu family saya 3 beranak ade kat sana...nasib baik tak berlaku apa2....selamat dari insiden tu.......hummmmm..... ayah saya mesti laaa nak pegi beli anak2 ternakannye coz kat sana lebih murah.....hohoho...... tapi time tu takder stok... mesti laaa takot nak pegi lagi.....ermmmmmmmmmmm...

arghhhhhhhhh....malas ar nak citer details......layan TV lagi best!! sekian......wassalam.

Yang menaip leteran; ~cik ana~ Layari website - http://www.flickr.com/photos/gdinzz

No comments:

Post a Comment