Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

03 April 2011

Mood tak sabo dowh!!

Adeihhhhhhhh....tajuk entry tu macam da teramat eksaited... 
Padehal takot bebenor dowh rase nie.....hadoiii..... 
Ape yang dah dirancang...akan berjalan & diteruskan macam biasa....
bezanye..in short time!!!huwaaaaaa.... 
Tapi...ade gak perancangan tu terpaksa ditukar coz saya bertindak mengikut arahan big jeneral a.k.a ayah saya....ngeeeeee.... 
Dah dia cakap tak payah,so saya tak boleh buat ler...huhuhu.... Nasib baik laaaa sy ni tak der rase eksaited sangat nak buat itu ini...
so, boley laaa terima arahan tu dengan hati terbuka...
Tak baik laaa membazir....bersederhana je..lagipun saya memang org2 sederhana jer..... :-)

Wahauuuuuuu...chantiqnyeeeee cincin tu....sy berkenan!!! Gumbira pabila mak saya menghadiahkan saya 3 bentuk cincin Emas bertakhtakan BERLIAN...berkilau-kilauan dowh!!!!
 Sampai ari nie...masih penin lagih mau bagi ape..... even memang dah listing ape yg nak di beri....daku tetap jugak rase tak tahu ape2 lagih...ermmmmmmm...hadoiiiiiiii........... 


P/s: Awak...kat rumah saya tu simple2 jer tau...sowi kalo ade mane2 pihak tidak berpuas hati... saya nak save bajet laaa....ermmmmm....... maklum laaa...saya ni ade "BIG HUBBY" yang perlu ditanggung...huhuhu....

No comments:

Post a Comment