Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

09 April 2011

Apekah makna??

Dia kata takder ape-ape..... 
Tapi...aku rase macam ade sumting yang dia sorok....
perasaan & naluri aku tak pernah salah... 
Dan...sekali lagi aku rase tertipu..................
kenape perlu menguji tahap kesabaran aku???? 
Kenape dia perlu muncul lagi? 
Dan kenape jugak kamu melayan????? 
Aku dah banyak kali bagitau..."aku tak suka dia muncul lagih!!!!!"
Susah sangat ke nak jaga perasaan orang sekeliling ni???????

Berkeadaan sedemikian rupa untuk ketenangan sendiri

Patot laaa semalam rase tak sedap hati....rupa2nye ade something...

...jeng....jeng...jeng...biarlah rahsia...kisah disebalik kehidupan...... the true story of life... 
Believe it or not??
Believe it....hahaha....
(Actually......mencari ketenangan & story utk update new entry kat blog...hahaha)

No comments:

Post a Comment