Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

22 March 2011

Terima kasih kawan!!!

Hati ini tiba2 ingin update blog.... mula2, saya kasi tajuk "terima kasih kawan"...endingnye saya tak pasti laaa tercapai or tak tanda penghargaan itu kepada kawan saya....

Firstly...sy nak ucapkan TERIMA KASIH kepada kawan2 disekeliling saya kerana telah menyokong hubungan saya dengan dia.... Ucapan ni ditujukan kepada:

Encik kekasih hati (coz sangat2 memahami kedegilan & kegilaan saya yg suke memberontak)
Cik tirah (tunang kepada eri)
Cik izzah (jiran cik tirah kat opis)
Puan norma (jiran belakang cik izzah)
Dia & sekutu-sekutunya (mereka yang telah berpakat menyusahkan saya...itu perasaan saya semalam, tapi sekarang tidak lagi kerana saya sangat2 bahagia....)

 Ucapan terima kasih ini adalah penghargaan  khas  yang ditujukan oleh saya kepada dia & sekutunya.... Saya bagi beberape reason laaa kenapa saya tiba2 berubah jadi baik hati malam ni walaupun entry saya sebelum ni menunjukkan saya sangat marah.

 Antara reasonnye adelah:
1. Saya tiba2 telah tersedar dari mimpi
2. Kepala saya macam dihempap batu yang besar 
3. Saya telah ubah fikiran saya untuk sentiasa berfikir positif 
4. Otak saya telah bersih & segar akibat sokongan dari cik tirah, cik izzah & puan norma... 
5. Hubungan saya telah dipersetujui 
6. Saya tak sedar pun kesusahan yang diberi boleh mendekatkan saya dengan dia. 
7. Membenarkan saya & dia untuk sentiasa ke sana ke mari dengan bebasnye.
8. TERIMA KASIH boss coz bagi chance untuk saya mempunyai hubungan terbuka semasa waktu bekerja 
9. Saya & dia akan sentiasa berkepit ke sana sini sinun dengan alasan URUSAN KERJA!!! 
10. Saya sangat2 MENGHARGAI jasa baik pihak2 yang dinyatakan di atas.

Mood saya sekarang => tenang menanti saat2 bahagia untuk dipertemukan setiap hujung minggu... seperti kehidupanku telah diperjodohkan oleh bos yang baik hati....ouuwwwww....terharunye!!!!
Paling gumbira kerana ade kawan2 yang menyokong saya untuk teruskan perjuangan walaupon telah diketahui itu semua hanyalah taktik untuk menjatuhkan golongan yang lemah.
Kami yang berstatus KULI sentiasa ditindas oleh pihak2 yang tidak berperikemanusiaan & mereka tidak menghargai pengorbanan kami.

~terima kasih kawan~

No comments:

Post a Comment