Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

21 March 2011

dara@reti.teruna

hello...
hellooooo....
helloooooooooo.....

ASSALAMUALAIKUM........
 tuan2 dan puan2 sekalian.....yer...kat sini sy nak menegaskan walaupon sy bekerja di RETI, saya tetap tak reti.... ha'ah...tak reti a.k.a tak pandai......ngeeeeeeeee(sambil tersengih macam kekasih ati sy)........ 
Nak tahu ape yang saya tak reti? 
ermmmmmm....susah nak citer coz saya nie agak lurus jugak ler orang nye....tapi tak mudah ditipu okei.....hummmmm........
kang kalau sy kasitau sekarang apa yg saya tak reti....jadi macam tak eksaited laaa kamu orang baca entry saya nih..... 
so, sy panjangkan citer laaaa.....
intronye..... saya nak kasitau pasal kapel2...atau pun coupling muda-mudi jaman loni....hehehe... kalau tengok kat facebook ke....atau dalam enpon ke...ermmmm...mane2 laaa kan....yang kapel nie mesti akan show laaa pasangan mereka tu... 
pernah tengok tak?
tahu tak?
tak paham ker?
ermmmmm...maksud saya snap picture girlfren&boyfren laaa....penuh kat skrin enpon tu...
takpon....
show pict kat profile facebook....hehehe.... 
ade kebaikannye jugak wat cam tu....org laen akan tawu kita nie hak sape...takder ler org nak kaco....tapi ade gak manusia yang jahat nak rosakkan hubungan org2 kapel...so,mintak jauh laa sume2 ni yer.....

kat enpon saya = skrinnye tuh jelita lagi...masih dara@teruna coz belom dinodai oleh mane2 pasangan kapel lagih....
*sengal-ade ke patot enpon tu dara@teruna...tak penah di sebut org pun chek mek oiiii....

ouhhhhh...dah kering idea laaa plak... ape kaitan laaa ngan tajuk entry saya kali nih...hadoiiiiiii........
okei..okei...camni laaaa yer...saya tak reti nak pamerkan siapa laa kekasih ati saya tu....

 =
=
=
sekian....




.....laaaa....saya dah cakap tak reti....dah tak payah skroll bawah lagi....


****wassalam****

No comments:

Post a Comment