Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

28 January 2011

Tidak senonoh...


Sakit...
pedih...
sakit....
pedih.....
Sakit......
pedih.........
....sakit...
.....pedih.....
......sedih.....
Yup....aku in kategori tidak senonoh......(bukannye wat benda haram okei)...
Ini keadaan normal bagi aku......(aku jer,org lain aku tak tau ape prangai diorang).......
Aku yang sengal......bengang.....tersepit.............
Sweet...tapi pedih menikam jiwa dan prasaan....rase macam perlu menangis...sekarang!!!!!!
Menangis pun ade jugak manfaatnye!!!
So...untuk mendapatkan info tentang manfaat menangis....sila klik Manfaat menangis......

Kembali diselubungi mood tidak gembira.....tiba-tiba aku rasa...aku tak bersedia menghadapi keadaan macam nie....................aku tak bersedia!!!!!!

Sakit...
pedih...
sakit....
pedih...
Sakit...
pedih...
sakit...
pedih...
...sedih...

No comments:

Post a Comment