Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

09 November 2010

Debit card???

Ade ke patot sorang cashier kat 1 kedai nie xreti nak guna debit card???maksud saya xreti nak guna mesinnye tue......
ish...ish...ish...memang patut laa...memang ade yang xreti guna mesin debit card....hummmm....
Kalau xpandai nak guna mesin untuk debit/credit card tuh,simpan je laaa kat bawah kaunter. Biar ler orang tak tau yang kedai dia tu ade provide untuk 
VISA or MASTERCARD.....
Punya la baik planning aku nie xmau bayar cash.....last2 cashier tu cakap xpandai guna mesinnye....hohoho... Muntah jugak ler cash aku nie...berlari-lari plak duit nie coz dah panas merempat dalam purse nie....kuank3
Mak saya ajar,kalau nak bayar guna card,make sure ready dengan cashnye jugak.So,saya ikut laaa cakap mak saya....hehehe.......kalau time saya tergedix-gedix nak bayar guna card,means dat time tu cash saya banyak.....hahaha..... Tapi xtau la plak balance tuk debit card nie ada berapa juta sen....huhuhu....xtau camner nak cek balance.......huhuhu..

Ada sape2 yang boleh tolong saya check balance untuk DEBIT CARD ?????

No comments:

Post a Comment