Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

30 August 2010

Ada satu kisah…..

kisah antara aku dan dia.....
cerita antara aku dan dia....
perjalanan kehidupan aku dan dia......

So sweet tgk bunga-bungaan ini.... present by him for her.

Yang pasti...ianya berbeza....... jauh sekali untuk ada persamaan.... kerana dia dengan cara hidupnya dan aku punyai cara hidup ku sendiri.....



setiap apa yang telah berlaku...dilalui bersama...dan hampir setiap kali perjalanan itu sentiasa disampingnya...... hanya waktu siang yang diperuntukkan untuk aku dan dia....siang hari sahaja...okei.
malamnya...masing-masing punyai kehidupan sendiri...sangat jauh bezanya.... sangat sukar untuk didekati.... kerana dia bukan hak aku dan aku bukan hak dia...............


pendek kata....kehidupan mereka berdua mengikut waktu bekerja.

No comments:

Post a Comment