Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

28 March 2012

::Tujuh hari::

SaLam BahaGia (~,^)

You know what i'm feel right now????
hehehe.... saya rasa macam dalam dunia ni...sayalah manusia paling cool untuk tidak mahu memikirkan tentang WEDDING DAY saya tu.....

Atleast....
ada masa 
7 hari 
lagi...

Tapi....memang lah sekarang ni cool je sebab belum balik kampung lagi untuk uruskan segala yang tertunggak tu...
*
*
kemas rumah
*
bilik? belum cat lagih...
*
langsir, cadar....
*
*
depan rumah
*
*
ready mental utk pikul tanggungjawab?

*
*
Balik kampung nanti saya pikirkan semua perkara tu...

"Berdoa supaya saya dikuatkan semangat & bersabar untuk menyelesaikan segala perkara.... semoga usaha kami diberkatiNYA.... semoga saya mampu membahagiakan dia & dia mampu membahagiakan saya......
Saya sangat2 berterima kasih pada encik tunang sebab sudi menjadikan saya teman hidupnya...perkenalan tanpa dirancang....pernah belajar di UMT bersama tapi tak pernah kenal langsung...tetiba...KAHWIN"

 Pot pet Pot pet by;~cik Roza~

No comments:

Post a Comment