Click Banner!!! Then Register free to GET income!!!

19 December 2011

::Nak simple background macam ni::

Hari ni baru berkesempatan nak tgk video kawin Deqwan & Dalili by CST PRODUCTION...

Tetiba terkenangkan background pelamin dia tuh.....

Kalau nak tengok pelamin tu camner....sila klik CST Production. tapi silalah skroll ke bawah untuk cari video majlis kawin Deqwan & Dalili tu yer...hehehe....

Sebab2 terkenangkan background tu adelah:

  1. Pernah tengok cermin untuk tampal kat dinding masa pegi jenjalan kat IKEA....harga boley tahan laa....huhuhu..
  2. Mak saya cakap, pelamin yang nak pegi tengok tu...mahal amat!!!
  3. tetiba saya terpikir nak DIY pelamin nikah....hahaha...
  4. Saya suke berangan benda2 yang simple je...tapi tenang bila mata memandang...ngeeeeeeee...

Semoga impian & angan2 saya akan tercapai.. semoga saya akan berusaha untuk memastikan impian tersebut tercapai dengan melibatkan KOS yang RENDAH...sebab saya kedekut a.k.a nak BERJIMAT a.k.a takDE duit banyak...huhuhuhu



Pot pet Pot pet by;~cik Roza~

No comments:

Post a Comment